• شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایپاس 2017 حضور شرکت دانش افزار کاوش در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایپاس 2017
  • News
  • AXIS C8210  Network Audio Amplifier
  • شرکت AXIS سیستم ها ی صوتی تحت شبکه خود را گسترش می دهد. شرکت AXIS سیستم ها ی صوتی تحت شبکه خود را گسترش می دهد.
  • AXIS D2050-VE Network Radar Detector
  • جدیدترین اخبار برای دریافت خبر نامه فرم عضویت را تکمیل فرمایید
http://wowslider.com/ by WOWSlider.com v8.5
استفاده از کد های QR در صنعت حفاظت و امنیت استفاده از کد های QR در صنعت حفاظت و امنیت

کد های QR برای کنترل دسترسی هوشمند و مقرون به صرفه
کارت های QR  امروزه به ما کمک زیادی کرده اند اولین کمک این کد ها این است که دیگر نیازی به استفاده از کارت پلاستیکی نیست.
مقرون به صرفه و پایدار
راه حل های کنترل دسترسی مبتی بر QR این است که دیگر استفاده از کارت های پلاستیکی و مدیریت چاپ و توزیع را کاهش می دهد و علاوه بر آن به حفظ محیط زیست هم کمک می کند.
یک راه حل معمول این کد ها این است که کاربر یک کد دریافت می کند و بدون نیاز به توقف  اجازه ورود را خواهد داشت یا مثلا زمانی که هیچ کارمندی نباشد به سادگی می تواند گوشی خود را روبه روی دستگاه بگیرد و از مسیر مربوطه عبور کند.
شناسایی پلاک
یکی دیگر از موارد جالب استفاده از کد های QR تشخیص مکان مجوز توسط هتل ها برای مدیریت پارکینگ مهمانان یکپارچه شده اند. مسافران هتل هنگام رزرو در هتل می تواند شماره پلاک خود را بدهد و یک کد QR دریافت کند که ایمنی دسترسی به پارکینگ تامین می شود. همچنین می تواند به عکس های دوربین های خود دسترسی پیدا کند.
کد های QR و سیستم های یکپارچه
یک راه حل دیگر که در این سیستم است استفاده از سیستم صوتی در کد های QR است. در اینجا AXIS یک راه حل ارائه کرده است که از کلیپ های صوتی در محصولات داخلی خود تعبیه شده است، به عنوان مثال زمانی که ماشینی وارد شود و کد آن را پیدا نکند یک پیام صوتی ارسال می کند که نشان دهنده ی دلایل و توصیه بازدید کننده برای فشار دادن دکمه تماس برای اتصال به یک اپراتور از راه دور است.
واضح است که استفاده از این کد ها به سرعت و کیفیت کار و صرفه جویی در زمان و هزینه کمک می کند.

1396/06/29