• شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایپاس 2017 حضور شرکت دانش افزار کاوش در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی ایپاس 2017
  • News
  • AXIS C8210  Network Audio Amplifier
  • شرکت AXIS سیستم ها ی صوتی تحت شبکه خود را گسترش می دهد. شرکت AXIS سیستم ها ی صوتی تحت شبکه خود را گسترش می دهد.
  • AXIS D2050-VE Network Radar Detector
  • جدیدترین اخبار برای دریافت خبر نامه فرم عضویت را تکمیل فرمایید
http://wowslider.com/ by WOWSlider.com v8.5
دكتر مرتضي براري مهمان ويژه شركت دانش افزار كاوش/ايپاس ٢٠١٧ دكتر مرتضي براري مهمان ويژه شركت دانش افزار كاوش/ايپاس ٢٠١٧

به نقل از روابط عمومی شرکت دانش افزار کاوش،  "دکتر مرتضی براری"، معاون امور دولت، مجلس و استانهای وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در روز  26/07/96 ، از غرفه شرکت دانش افزار کاوش در شانزدهمین نمایشگاه  بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی ، امنیتی و ایمنی ( ایپاس 2017)  بازدید بعمل آوردند.
طی این بازدید محمد اصلانی مدیر عامل شرکت دانش افزار کاوش به تشریح اهم فعالیتها و پروژه های نظارت تصویری انجام شده توسط این شرکت طی سالهای گذشته پرداخته وبه تواناییها و پتانسیل فنی و اجرایی این شرکت درحوزه های مختلف همچون صنایع نفت، گاز و پتروشیمی ،بانکها و موسسات مالی ، کنترل ترافیک و نظارت شهری، حمل و نقل و فرودگاهها ،سازمانهای دولتی و امنیتی و مراکز آموزشی ، بهداشتی  و درمانی اشاره نمودند . همچنین ایشان از آخرین و جدیدترین دستاوردهای صنعت نظارت تصویری شامل دوربینهای مدار بسته ، ذخیره سازها ،  تجهیزات پسیو شبکه ، مانیتورهای صنعتی و نرم افزارهای مدیریت تصاویر در قالب راهکارهای ارائه شده در این غرفه دیدن کردند. "دکتر براری"، در این بازدید اظهار داشت : امروزه، صنایع مبتنی بر فن آوری اطلاعات  در رشد اقتصاد پایدار تاثیربسزایی  دارد. وی تصریح کرد فناوری اطلاعات در رونق حوزه امنیت هم نقش مهمی دارد واگراز این ظرفیت بخوبی استفاده کنیم می توانیم این صنعت را رونق بخشیم.
وی افزود: رشد اقتصاد پایدار در سایه اقتصاد مردمی و بر پایه سرویس دهی به عموم مردم است  . در حوزه علم و فناوری ، تولید محتوا در فضای مجازی و توسعه کسب و کارهای نوپا کسب و کارهای بسیاری شکل گرفته است. که براین اساس فراهم کردن زیرساخت و ظرفیتهای لازم در این زمینه  مورد نیاز می باشد. براری در این دیدار گفت: ارتباطات و فناوری اطلاعات موتور محرک توسعه در عصر حاضر است و باید این جایگاه ارتقاء یابد.

1396/07/29